Olen ollut NIIN varma, etten mahdu mihinkään housuihin, etten ole oikeastaan pahemmin sovitellut. Tänään tuli kuitenkin eteen tilanne, että jalkaan olisi kiva laittaa jotain muutakin kuin tuulipuvun housut. Ja kappas, kaapin perältä löytyi mustat suorat housut joihin mahduin!!! Aivan uskomatonta! Tosin mieleeni on hiipinyt sellainen muistikuva, että ostinkohan nänmä jossain vaiheessa alkuraskautta ajatellen ettei tarvitsisi heti ostaa äitiyshousuja. No, yksi hailee, nyt on siis yhdet housut joilla voi lähteä ihmisten ilmoille!

Muuten olen kiduttanut itseäni oikein roppakaupalla. Eilen leivoin keksejä vieraille, enkä syönyt edes tekovaiheessa taikinaa! Aivan valtavan haastavaa oli tuo taikina osuus. Nyt leivoin kakun huomiseksi ja taas oli tuo taikina juttu, vitsit että haisikin niin hyvälle! Mutta olin tiukkana. Myös nuo työtason reunalla nököttävät keksit aiheuttavat lisätuskaa, mutta hienosti olen pitänyt itseni kasassa. Aina kun meinaa mennä yli kestokyvyn, olen syönyt leivän tai porkkanan. Leivonta jatkuu ja huomenaamulla aion sallia itselleni hyvin pienen palan kakkua, koska haluan tietää miltä se maistuu, kun on ihan uudet sisällöt :)

Väsyttää kovasti, mutta se menee varmaan Monan huonon nukahtamisen piikkiin eilen illalla. Sunnuntaina siis odotettavissa huono päivä noin laihdutuksellisesti :)